Podwodna, dynamiczna gra akcji.

Deepolis

Podwodna, dynamiczna gra akcji.

Opis gry

Deepolis to gra rozgrywana w przyszłości w podwodnym świecie. Fabuła gry przedstawia trzy frakcje walczące ze sobą.

Nauci - pierwsza z frakcji to potomkowie ocalałych członków międzynarodowych towarzystw badawczych Arktyki i Antarktyki. Nie mają rządu, lecz tworzą anarchistycznie zorganizowany sojusz handlarzy, wojowników i badaczy. Nauci rozwinęli większość umiejętności swoich przodków, naukowców ze świata na suchym lądzie. Ich wiedza i towary są bardzo pożądane wśród członków innych frakcji. Szczególnie w nanotechnologii Nauci poczynili od Ostatniej Wojny duże postępy, a ich życie pod wodą opiera się właśnie na tej wiedzy.

Pośród Nautów są agnostycy i wierzący, ale niewielu ateistów, gdyż pragmatyczny, naukowy duch ich kultury jest świadom granic możliwości poznania. Ich religie są, podobnie jak sami Nauci, mieszanką wszystkich prądów zgładzonego starego świata. I może dlatego, że nie mają rządu, nie ma wśród nich konfliktów spowodowanych sprzecznymi dogmatami.

Wielu Nautom jest całkowicie obojętne, czy ich życie pod wodą dobiegnie kiedykolwiek końca i czy ludzkości się kiedyś uda ponownie zasiedlić lądy. Teraz liczy się dla nich tylko to, by przeżyć, po tym, gdy musieli porzucić swoją ostatnią osadę na powierzchni Ziemi. W walce pod wodą wielu z nich nie ma żadnego doświadczenia.


Scioni przeżyli, bo potrafili szybko i skutecznie zastosować swoją wiedzę o fotowoltaice i biologii do wytwarzania tlenu. Inaczej niż w pozostałych frakcjach, nie przechodzili oni fazy walki każdego z każdym o przeżycie. Dlatego ich stosunki między sobą są bardziej ludzkie niż w innych frakcjach, a ich rząd i flota zachowały zdrową równowagę. Przeprowadzając w miarę spokojną migrację, udali się do preferowanych przez siebie obszarów w pobliżu powierzchni morza i tam się osiedlili.

Scionom udało się posadzić pod wodą lasy i uprawiać pola, dzięki czemu osiągnęli najlepszy standard życia. Podczas gdy Nauci i Jafnarzy przyzwyczaili się do życia w sztucznym świetle, pomiędzy plastikiem i metalem, Scionom udało się stworzyć pod wodą takie warunki życia, jakie panowały na powierzchni. Ponieważ tylko nieliczni Nauci i Jafnarzy byli kiedykolwiek w bazach Scionów, krążą w innych frakcjach najdziksze pogłoski o ich podwodnych parkach.

Scioni pochodzą z otoczenia iście naukowego i odziedziczyli swoją swobodną religię nowego wieku po mieszkańcach zatopionej Kaliforni. Dawny przywódca Scionów stworzył z bajek tamtych czasów pewnego rodzaju religię zastępczą, która z czasem się usamodzielniła i zaczęła być brana coraz poważniej, częściowo z braku alternatywy, a częściowo po prostu dlatego, bo stała się modna. Motywujące działanie wizualizacji i medytacji było w pierwszych latach po Ostatniej Wojnie potrzebne jak tlen, aby móc walczyć o przeżycie ludzkości z konieczną desperacką odwagą i zwyciężyć. Z czasem Scioni zaczęli definiować siebie samych jako potomków rycerskich wzorców z sagi o Arturze, Celtów czy starożytnych Greków.

Pierwsza osada Scionów, Amris, była po Ostatniej Wojnie areną pierwszych ciężkich konfliktów pod wodą. Zarówno Nauci, jak i Jafnarzy zaatakowali Axis w celu podporządkowania sobie Scionów. Stąd też wzięła się Scionów bezkrytyczna wola niszczenia oraz typowa dla nich silna obrona, która stoi na pierwszym miejscu w walce z innym frakcjami. Nie są zainteresowani ekspansją. Mają jeden cel: zniszczyć generatory parazonowe Jafnarów.


Jafnarzy to potomkowie ocalałych pracowników platform wiertniczych i rurociągów północnej Syberii, którzy jakiś czas mieszkali na powierzchni Ziemi w południowej Azji w mieście chronionym kopułą, zanim Ziemia zaczęła się coraz bardziej podgrzewać w wyniku zniszczenia atmosfery po Ostatniej Wojnie. W drodze ku morzu przyłączyły się do nich załogi rosyjskich i japońskich podwodnych okrętów atomowych, co miało duży wpływ na ich technologię.

Jafnarzy są dobrze zorganizowani i zdyscyplinowani, a wszystkie zakresy ich życia są w jakiś sposób naznaczone przez wojskowość. Nawet odrzuceni buntownicy Jafnarów nie chcą odrzucić tych schematów. Nauci żartobliwie nazywają ich agresywną naturę mieszanką wybuchową. Ich zainteresowania energetyką jądrową i wydobyciem ropy naftowej sprawiły, że najlepszym terenem osiedlenia się stały się dla Jafnarów najgłębsze obszary oceanów. Ich stacje leżą w ciemnościach rowów oceanicznych i można je z daleka rozpoznać po czerwonych kolumnach świetlnych, które świecą jak latarnie morskie.

Jafnarzy znają trzy ideologie, które się nawzajem zwalczają. Dla Jafnara ważniejsza jest przynależność do danej grupy niż fakt bycia Jafnarem. Jakakolwiek komunikacja z Jafnarem jest możliwa tylko wtedy, gdy rozmówca jest całkowicie pewny, do której grupy należy ów Jafnar, aby nie popełnić żadnych błędów. Wszystkie trzy grupy nie różnią się bowiem wielce, jeśli chodzi o prezencję czy stroje, przez co pomyłki są na porządku dziennym. A jedno małe przejęzyczenie może mieć śmiertelne skutki.

Technicy Jafnarów bardzo wcześnie rozpoczęli swoje wysiłki przywrócenia atmosfery na powierzchni, natrafiając po drodze na opór Scionów. Wszystko to doprowadziło do coraz bardziej zażarcie prowadzonej wojny.

Deepolis to gra 2D w której starujemy własnym pojazdem zwiedzając podwodny Świat Deepolis. Przez cały czas otrzymujemy misje, dzięki którym poznajemy Świat gry i zdobywamy doświadczenie.

Dlaczego warto grać akurat w tę grą ?

1. Każde zanurzenie w trójwymiarowym morskim świecie zapewni Ci dreszczyk emocji.
2. Walcz w trzymających w napięciu bitwach i prowadź swoją łódź podwodną poprzez tajemnicze światy morskich głębin.
3. Wykaż się taktycznymi zdolnościami w punktach handlowych i bierz udział w atakach na wrogie frakcje i floty.

Adres gry: www.deepolis.com

Opis konta premium

Daj punkt dla gry:

Podobne gry: